Linnéa

Refränger och fett tröttnar man på.

Solnedgång.

Kategori: Allmänt

Vilket poetiskt namn det här inlägget fick, dock antar jag att innehållet kommer bli mindre poetiskt om jag känner mej själv. Har nyss borstat tänderna och ska snart slagga lite. Var ute på en cykeltur förut och knäppte lite fina bilder på mej själv (och solnedgången också, men det är inte lika intressant). Tänk egentligen vad ensam jag vore utan mej själv. Me and myself är ju liksom bästa vänner. Jag gör allt tillsammans med mej självJag går på toa tillsammans med mej självjag duschar tillsammans med mej självjag svettas tillsammans med mej själv. Jag gör verkligen allt tillsammans med mej själv. Mej själv och jag skrattar åt manliga,dåliga skämt, mej själv och jag snackar med kunder på SJ, mej själv och jag löser korsord och gör allt sånt roligt. (Gud vad jag älskar att jag skrivit mej själv och jag exakt 31 gånger i det här inlägget. Tyder det på att jag är ego?) Who cares? (Ja, det blev ett jävligt opoetiskt inlägg)

Jag jag jag jag!
 
Okej då, här kommer solnedgången...


Godnatt FFS!

Kommentera inlägget här: