Linnéa

Refränger och fett tröttnar man på.

Jag har en förmåga...

Kategori: Allmänt

...att leka med ord. Att bilda meningar och att bygga historier. Kanske borde jag satsa på en karriär som journalist för ett fint magasin istället? Nej, nej. Då kommer jag ju aldrig kunna bli PR-ansvarig på Hammarby IF. Haha! Vilken jäkla slutkläm min uppgift fick. Blow them of the chair, liksom! Självgod, jag vet!
Nu när jag är klar med vad jag måste göra ska jag slänga på en panna kaffe och parkera mej i soffan och slötitta på tv, som jag i och för sig gjort i stort sett hela eftermiddagen, men WTF, det är bara söndag en gång i veckan och det finns ingen som tvingar mej att göra något annat.
Imorgon är det vardag igen och då ska jag nog kila på biblioteket en sväng efter att vi slutat. Sen får ödet avgöra hur jag spenderar min kväll. På onsdag får jag äntligen fara hem! Hem till Ånge och ladda batterierna! Äntligen ska jag få prata och skratta. Stackars mamma, jag lär ju prata ihjäl henne och Kadin ska vi inte snacka om. Hoppas verkligen hon har petat vaxet ur öronen, för hon kommer få höra på grejer! Ojojoj...

Nä, kaffe var det!

Puss och hej jävla leverpastej! (Fan, vi har slut på leverpastej! Jag får ingen leverpastej på mackan imorgon!! PANIK!!)

KOMMENTARER:

  • Friida säger:
    2008-09-01 | 01:11:03

    Jag kommer vara super redo på torsdag, vänta du bara!

Kommentera inlägget här: